Analýza potenciálu

Chcete svoje dítě postavit na tu správnou cestu a nevíte, kde začít? Analýza je nyní samozřejmou součástí každé naší služby. Začněte třeba doučováním.

naše služby

Analýza je součástí každé naší služby

Analýza Potenciálu poskytuje komplexní vhled do silných stránek, talentů a vzdělávacích potřeb dětí i mladých dospělých. Nejde jen o hodnocení znalostí – je to nástroj, který otevírá dveře k pochopení jedinečných schopností každého studenta, identifikaci příčin problémů a pomáhá vytvářet strategii na míru pro dlouhodobý úspěch.

Co analýza přináší?

  • Objevení talentů a rozvoj dovedností – Identifikujeme silné stránky i oblasti, které je třeba posílit.
  • Praktické strategie – Výsledky překládáme do konkrétních kroků, které pomáhají dětem růst akademicky i osobnostně.
  • Zvládání výzev – Zaměřujeme se na práci s chybami, zvládání stresu a budování sebedůvěry.

Efektivní týmová spolupráce
Díky analýze potenciálu máme jasný plán, který sdílí celý tým. Každý lektor ví, jaké cíle má student, a výuka na sebe navazuje, i když má dítě více lekcí. Tento přístup zajišťuje kontinuitu, efektivitu a maximální využití potenciálu dítěte.

I. část - kdo jsem?

v této fázi získáváme základní vhled do osobnosti dítěte. 

II. část - co umím?

v této fázi zjišťujeme, co už dítě umí, kde jsou mezery a jakým způsobem se učí.

III. část - kam směřuji?

konzultace s rodiči a tvorba výstupu z analýzy.

IV. část - jak se zlepšuji v čase?

kontrolní ověřování, supervize a případná aktualizace.

Začněte ještě dnes

Chcete zjistit, jak se můžete začít vzdělávat opravdově už dnes? Zarezervujte si nezávaznou konzultaci, kde probereme konkrétní řešení. 

image
image
Benefity

Analýza je klíč k opravdovému vzdělávání

Vhled do Silných a Slabých Stránek

Uvědomění si vlastního potenciálu je pro další rozvoj naprosto klíčové pro studenta i rodiče

Efektivní Spolupráce v Týmu

Díky sdíleným cílům mezi vzdělávacími partnery zajišťujeme kontinuitu a propojení jednotlivých lekcí, i když má dítě více učitelů

Podpora sebedůvěry a odolnosti

Zaměřujeme se na mentální odolnost, práci s chybami a budování pozitivního přístupu k učení

Praktické využití výsledků

Uvědomění silných a přijmutí slabých stránek umožňuje dosahovat toho nejlepšího, co je v silách studentů

Moderní online formát

Využíváme nejnovější technologie, které umožňují snadnou dostupnost, flexibilitu a efektivní komunikaci s rodiči

Budoucnost ve Vlastních Rukou

Pomáháme studentům nejen uspět u zkoušek, ale také převzít odpovědnost za vlastní rozvoj a stát se zdravě sebevědomými odolnými osobnostmi, které mají odvahu být sami sebou

Analýza je základ

Albert Einstein byl v dětství považován za pomalého a nepozorného. Učitelé o něm pochybovali, ale on analyzoval svůj způsob myšlení a objevil, že jeho síla spočívá ve schopnosti vizualizovat a uvažovat abstraktně. Tento přístup ho dovedl k přelomovým objevům.

Začněte ještě dnes

Chcete zjistit, jak se můžete začít vzdělávat opravdově už dnes? Zarezervujte si nezávaznou konzultaci, kde probereme konkrétní řešení. 

Jak jsme pomohli dětem

Andrea A, maminka Petra

„Rozhodli jsme se využít doučování matematiky od Doučení jinak a musíme říct, že výsledek předčil naše očekávání. Během doučování byla provedena analýza potenciálu naší dcery, která nám otevřela oči. Díky této analýze jsme pochopili, jak důležité je zaměřit se na její přirozené talenty. Od té doby vidíme nejen výrazné zlepšení ve škole, ale také to, jak ji učení baví a dodává jí sebevědomí."

Petra D., maminka Jáchyma

„Náš syn je dyslektik a dlouho jsme se snažili jeho poruchu překonat. Trávili jsme hodiny učením a hledali způsoby, jak mu pomoci. V Doučení jinak nám ale ukázali jiný přístup – místo boje s nedostatky nás naučili vidět jeho silné stránky a soustředit se na ně. Pomohli nám pochopit, že přijetí odlišností je klíčem k úspěchu. Syn začal více věřit sám sobě, našel oblasti, kde může vyniknout, a získal motivaci k dalšímu učení. Jsme za tuto zkušenost nesmírně vděční.“

Martin a Lenka, rodiče Viktorky

„Našeho syna jednoduše nic nebavilo – kromě počítačových her vůbec nic. Zkoušeli jsme ho motivovat různými způsoby, ale nic nefungovalo. Až v Doučení jinak přišli na to, v čem je jeho skutečný potenciál. Ukázali nám, že i zájem o hry může být odrazovým můstkem k rozvoji dovedností, a pomohli mu najít oblasti, kde může vyniknout. Díky tomu se začal zajímat o programování a dnes pracuje na vlastních projektech. Konečně dělá něco, co ho baví a má smysl. Jsme za to neskutečně vděční!“